- Naugarduko g. 98, Vilnius
- I-V 8 - 19, VI 10 - 14
Vidpadžiai dviratininkams (anglies pluošto)
- dviratininkams
Dėl intensyvaus pedalų minimo dviratininkų pėdų priekinė dalis yra stipriai perkraunama. Nuolat besikartojančios pėdų apkrovos sąlygoja pėdų pervargimą, blauzdos lanko sindromo atsiradimą, kelio sąnario sausgyslių pertempimą ir uždegimą, girnelės raiščio uždegimą bei čiurnos, kelio, klubo ir nugaros skausmų atsiradimą. Suprastėja energijos perdavimas į pedalus, mažėja greitis ir dinamika. Vidpadžių gamyboje yra panaudota pažangiausia medžiaga - anglies pluoštas, kuris yra naudojamas aviacijoje, aeronautikoje, automobilių bei sporto įrangos pramonėje. Iš šios medžiagos pagaminti vidpadžiai yra labai ploni, lengvi, lankstūs ir ilgaamžiai. Jie labai gerai palaiko pėdų skliautus, tolygiai paskirsto pėdoms tenkančias apkrovas. Viena svarbiausių šių vidpadžių savybių yra ypatinga amortizacija, kurios dėka yra atkuriama pėdos biomechanika ir to pasekoje judėjimas naudojant šiuos vidpadžius tampa anatomiškas. Važiuojant dviračiu pėdų priekinė dalis yra nuolat apkraunama. Dėl šios priežasties pėdose gali atsirasti nuospaudos ar nervų dirginimas, kas gali sukelti skausmą. Specialios konstrukcijos vidpadžiai iš anglies pluošto padeda sumažinti šias problemas, taip pat stabilizuoja pėdas ir kelius bei pagerina perduodamą jėgą į pedalus, kas suteikia greičio ir dinamikos.
Naudojant anglies pluošto vidpadžius dviratininkams:
• padidėja energijos perdavimas į pedalus, didėja greitis ir dinamika;
• absorbuojami smūgiai;
• tolygiai paskirstomos priekinei pėdos daliai tenkančios apkrovos;
• mažinamas pėdų skausmas ir nuovargis;
• mažėja traumų rizika;
Vidpadžių dydžiai 35-48
Informacija:
Visi standartiniai vidpadžiai turi ilgio rezervą ( taip gaminama dėl avalynės įvairovės).Todėl , jei vidpadžiai netelpa į avalynę, reikia išimti gamyklinį vidpadį iš bato ir pagal jį apkirpti įsigyto vidpadžio priekinę dalį.