1. Pirkti paslaugas ‘Pes Planus’ svetainėje turi teisę:
Asmenys sulaukę pilnametystės, kurių veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka.
Asmenys iki 18 metų amžiaus, tik turėdami tėvų arba globėjų sutikimą.
Juridiniai asmenys.
Visų aukščiau nurodytų asmenų įgaliotieji atstovai.
2. Naudotis paslaugomis ‘Pes Planus’ centre turi teisę:
Asmenys sulaukę pilnametystės.
Jaunesni nei 18 metų asmenys privalo atvykti su tėvų ar globėjų sutikimu ir palyda į pirmines paslaugas.
3. Paslaugos įsigijimas ir grąžinimas:
Apmokėjus paslaugą gausite paslaugos patvirtinimo laišką į nurodytą elektroninį paštą. Patvirtinimo laiške rasite informaciją, susijusią su paslauga, pirkimo numerį bei kaip registruotis ir pasiruošti įsigytai paslaugai.
Pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.22810, 2.1 punkto straipsnio nustatytą tvarką, pirkimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo negali būti nutraukiama ir sumokėti pinigai už įsigytą paslaugą nėra grąžinami. Pasikeitus planams ir negalint atvykti rezervuotu laiku yra galimybė nemokamai perkelti vizitą jums patogiu metu, atsižvelgiant į klinikos darbo valandas ir vizito perkėlimo tvarką.
Jei neišsirenkate Jums tinkamiausios paslaugos susisiekite nemokamai konsultacijai - skambučiu, telefonu: +370 685 60010 arba el. paštu [email protected], kurios metu individualiai atsižvelgiant į Jūsų problemą ir poreikius parinksime Jums tinkamiausią paslaugą.
4. Registracijos į paslaugą ir vizito perkėlimo tvarka:
Registruotis įsigytai paslaugai arba prieš paslaugos įsigijimą galite skambučiu, telefonu: +370 685 60010 arba el. paštu [email protected]. Jei paslaugą jau įsigijote registruojantis nurodykite paslaugos įsigijimo numerį (šią informaciją rasite paslaugos įsigijimo patvirtinimo laiške.
Negalint atvykti paskirtu laiku paslaugai, turite informuoti numeriu +370 685 60010 apie neatvykimą ne vėliau kaip 48 val. iki vizitui rezervuoto laiko. Neinformavus klinikos apie neatvykimą arba laiku nesusisiekus dėl vizito perkėlimo, paslauga laikoma įvykusia ir įmoka už paslaugą nėra grąžinama ir nekompensuojama perkeliant jos į kitą dieną. Pavėlavus į numatytą paslaugą, praleistas laikas nėra kompensuojamas. Vizito perkėlimo vėliau nei nurodytu terminu išimtis yra taikoma ligos atveju.
5. Įsigytų paslaugų panaudojimo terminas:
Įsigytų paslaugų panaudojimo terminas yra 3 (trys) mėnesiai. Pasibaigus nurodytam terminui, paslaugos nėra teikiamos ir pinigai nėra grąžinami.
6. Paslaugų teikimo tvarka:
Pardavėjas neatsako už tai, kad dėl Pirkėjo individualių organizmo savybių paslauga gali būti nesuteikta, jei abejojate dėl paslaugų tinkamumo prieš įsigyjant paslaugą susisiekite skambučiu nemokamai konsultacijai numeriu: +370 685 60010. Jei paslauga negali būti suteikta, nors ją jau įsigijote, tokiu atveju Pirkėjas gali pasirinkti kitas ‘Pes Planus’ teikiamas paslaugas.
7. Asmens duomenų apsauga
Pardavėjas Pirkėjo asmens duomenis tvarko vadovaudamasis Privatumo politika. Atsižvelgiant į tai, kad Privatumo politikoje nurodomos svarbios Taisyklių nuostatos, Pardavėjas rekomenduojama, kad Pirkėjas atidžiai jas perskaitytų ir būtų įsitikinęs, kad visos Privatumo politikos nuostatos jam yra suprantamos ir priimtinos.
Pirkėjas, pateikdamas savo asmens duomenis Pardavėjui, atsako už jų teisingumą. Jei Pirkėjo duomenys pasikeičia, Pirkėjas įsipareigoja nedelsiant juos atnaujinti Svetainės paskyroje.