1. Prekių grąžinimas ir nuotoliniu būdu sudarytos sutarties nutraukimas.
1.1. Pirkėjas turi teisę, nenurodydamas priežasties, atsisakyti nuotoliniu būdu sudarytos sutarties per 14 dienų nuo prekės gavimo.
1.2. Pirkėjas gali grąžinti kokybišką prekę Pardavėjui ir atsisakyti sutarties, jeigu daiktas nebuvo naudojamas, yra nesugadintas, išsaugotos jo vartojamosios savybės, yra nepraradęs prekinės išvaizdos, yra pilnos komplektacijos ir Pirkėjas turi daikto pirkimą iš Pardavėjo įrodančius dokumentus.
1.3 Kokybiškos prekės: pėdkelnės, kojinės, puskojinės, pėdos priežiūros prekės ( tarpupirščiai, skirtukai ir pan. ) negali būti grąžinami dėl sveikatos apsaugos ir higienos priežasčių.
1.4. Pirkėjo teisė atsisakyti nuotolinės sutarties negalima kai prekė yra užsakoma individualiai Pirkėjui. Tokia informacija yra pateikiame Prekės aprašyme. Pirkėjas, pateikdamas užsakymą su tokia preke, pripažįsta, kad jis netenka teisės atsisakyti sutarties t.y. Prekė nebus grąžinama.
1.5. Pirkėjas, nesprendęs nutraukti nuotolinę sutartį ir grąžinti prekę apie savo apsisprendimą turi informuoti Pardavėją el.paštu: [email protected]. Gavęs šį prašymą Pardavėjas iš karto atsiunčia į Pirkėjo nurodytą el.paštą prekės grąžinimo formą. Pirkėjas taip pat gali grąžinti prekę, užpildęs čia pateikiamą PREKĖS GRĄŽINIMO FORMĄ. Prekės grąžinimo išlaidas padengia Pirkėjas. (Civilinio kodekso 6.22811 straipsnio 6 punktas).
1.6. Pirkėjas, informavęs Pardavėją apie prekės grąžinimą ir užpildęs prekės grąžinimo formą, nedelsiant išsiunčia arba asmeniškai pristato Prekes Pardavėjui adresu Naugarduko g.98, 03160 Vilnius arba į LP Express arba Omniva paštomatus esančius adresu Naugarduko g. 84, Vilnius. Pardavėjas neatsako už Pirkėjo grąžinamus siuntinius, kurie buvo išsiųsti netinkamai supakuoti, netinkamai nurodžius adresą, taip pat jei siuntiniai buvo prarasti ar sugadinti siuntimo metu.
1.7. Pirkėjui, atsisakius sutarties, Pardavėjas įsipareigoja ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo pareiškimo apie prekės grąžinimą telefonu arba el.paštu, tačiau ne anksčiau nei Pardavėjas gaus grąžintą Prekę grąžinti į Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą už prekę sumokėtus pinigus.
Pardavėjas grąžins pinigus jei grąžinama prekė yra tvarkingoje, originalioje pakuotėje, Pirkėjo nesugadinta, nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos autentiškos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė); grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;
1.8 Pirkėjas įsigyjęs netinkamos kokybės prekę, turi teisę įstatymų numatyta tvarka ir terminais prašyti, kad Pardavėjas nemokamai pašalintų Prekės trūkumus arba pakeistų netinkamos kokybės Prekę tinkamos kokybės Preke, o įstatymų numatytais atvejais prašyti atitinkamai sumažinti kainą, arba grąžinti Prekę. Pirkėjas neturi teisės reikalauti nutraukti sutarties, jeigu prekės trūkumas yra mažareikšmis.
1.9. Pirkėjas, manantis, kad e.parduotuvėje pirkta Prekė yra netinkamos kokybės ir yra nustatęs jos trūkumus, turi ne vėliau kaip per du mėnesius nuo neatitikties aptikimo dienos pranešti apie tai ir apie savo pageidaujamą sprendimo būdą Pardavėjui el. paštu [email protected]. Pirkėjas, pranešdamas apie netinkamos kokybės Prekę, turi pateikti išsamų aprašymą, kur ir kada atsirado defektas, pridėti Prekės ir defekto nuotraukų ir kitą susijusią informaciją, padėsiančią nustatyti defektą. Netinkamos kokybės prekės grąžinimo išlaidos tenka Pardavėjui.
2. Prekių užsakymas, kainos ir atsiskaitymas.
2.1. El. parduotuvėje Pirkėjas gali pirkti visą parą, 7 dienas per savaitę.
2.2. Norėdamas užsisakyti prekę e. parduotuvėje, Pirkėjas turi išsirinkti pageidaujamą prekę, spausti mygtukus „Į KREPŠELĮ“, „PEREITI PRIE APMOKĖJIMO“. Nurodyti ASMENINĘ INFORMACIJĄ (vardą, pavardę, el. pašto adresą, telefono numerį, gyvenamosios vietos adresą), pasirinkti PRISTATYMO BŪDĄ, MOKĖJIMĄ, susipažinti su ELEKTRONINĖS PARDUOTUVĖS TAISYKLĖMIS, spausti mygtuką UŽSAKYTI IR APMOKĖTI.
2.3. Nuotolinė prekių pirkimo ir pardavimo sutartis laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas savo elektroninio pašto adresu, nurodytu pirkimo eigoje, gauna pranešimą apie sėkmingai pateiktą užsakymą.
2.4. Prekių kainos elektroninėje parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais su priskaičiuotu pridėtinės vertės mokesčiu (PVM).
2.5. Prekėms taikoma užsakymo patvirtinimo metu galiojusi prekių kaina.
2.6. Pirkėjas gali atsiskaityti už prekes vienu iš šių būdų: bankiniu pavedimu, elektronine bankininkyste, atsiskaityti kortele, mokėti atsiimant prekes.
2.7. Pirkėjas įsipareigoja už prekes sumokėti iš karto po užsakymo.
2.8. Pirkėjas, pateikęs užsakymą e-parduotuvėje ir pasirinkęs „MOKĖTI ATSIIMANT PREKES“, įsipareigoja sumokėti kainą, nurodytą užsakyme.
2.9. Tik gavus apmokėjimą už prekes pradedamas formuoti prekių siuntinys ir pradedamas skaičiuoti prekių pristatymo terminas. Pasirinkus apmokėjimo būdą “MOKĖTI ATSIIMANT PREKES” siuntinys pradedamas formuoti po pranešimo apie pateiktą užsakymą gavimo.
3. Prekių pristatymas ir atsiėmimas.
3.1.Pagal Pirkėjo užsakyme nurodytą pristatymo adresą ir pristatymo būdą prekės yra pristatomos į „Omniva“ ir LP Express" paštomatus, Lietuvos pašto skyrių. Prekes nurodytu adresu pristato "Venipak" kurjeriai. Į užsienį prekes pristato pašto tarnybos.
3.2. Prekių Lietuvoje pristatymo terminas yra nurodytas prekės aprašyme.
3.3 Prekės yra išsiunčiamos tą pačią darbo dieną gavus apmokėjimą iki 13 val. Gavus apmokėjimą po 13 val prekės yra išsiunčiamos artimiausią darbo dieną. Pasirinkus apmokėjimą MOKĖTI ATSIIMANT PREKES prekės išsiunčiamos tą pačią dieną, o gavus užsakymą po 13 valandos artimiausią darbo dieną.
3.4. Pasirinkus pristatymo būdą ATSIĖMIMAS PARDUOTUVĖJE, apie paruoštą užsakymą Pirkėjas yra informuojamas skambučiu arba trumpąja SMS žinute. Parduotuvės adresas: Naugarduko g. 98, Vilnius. Darbo laikas: I-V 8:00 - 19:00, VI 10:00-14:00.
3.5. Jeigu prekių pristatymas yra neįmanomas ne dėl Pardavėjo kaltės (pvz.: Pirkėjas užsakydamas prekę nurodė neteisingą adresą, nurodytu adresu Pirkėjas ar gavėjas nerandamas ir pan.) arba Pirkėjas neatsiima prekių iš pašto skyriaus, LP Express ar Omniva terminalo nurodytais terminais, Pardavėjas iš anksto neįspėjęs gali nutraukti nuotolinę prekių pirkimo ir pardavimo sutartį. Jei šiame punkte numatytu atveju Pardavėjas nutraukia pirkimo ir pardavimo sutartį, Pardavėjas per 14 dienų grąžina Pirkėjui už prekes sumokėtą sumą, išskaitydamas iš tos sumos Pardavėjo patirtus banko mokesčius, taikomus Pardavėjui už atliktus banko pavedimus bei prekių pristatymo ir grąžinimo išlaidas.
3.6. Jei Pirkėjas užsisako prekę, kurios Pardavėjas per nurodytus terminus pristatyti negali, Pardavėjas apie tai nedelsdamas informuoja Pirkėją jo užsakyme nurodytu elektroninio pašto adresu arba telefono numeriu ir nurodo galimą prekių pristatymo terminą. Pirkėjui nesutinkant su pasikeitusiu prekių pristatymo terminu, jis gali atsisakyti užsakymo. Tokiu atveju Pardavėjas per 14 darbo dienų nuo užsakymo atsisakymo grąžina Pirkėjui pagal užsakymą sumokėtą sumą.
3.7. Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl trečiųjų asmenų, nesusijusių ir/arba nepriklausomų nuo Pardavėjo, kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.
4. Prekių savybės, kokybė ir garantijos.
4.1. Prekių savybės nurodomos e.parduotuvėje prie kiekvienos Prekės esančiame aprašyme. Pardavėjas siekia užtikrinti, kad Prekės atitiktų teisės aktuose nustatytus reikalavimus ir būtų tinkamos naudoti pagal jų paskirtį.
4.2. Pirkėjas, pateikdamas užsakymą, patvirtina, jog yra susipažinęs ir supranta, kad Prekės, nurodytos e.parduotuvėje, savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus Prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo monitoriaus ar kito įrenginio ypatybių ar nustatymų. Tokie skirtumai nebus laikomi Prekių trūkumais, išskyrus atvejus, jeigu neatitikimai bus sąlygoti Pardavėjo ar su juo susijusių trečiųjų asmenų veiksmų.
4.3. Pardavėjas tam tikroms prekių rūšims suteikia tam tikrą laiką galiojančią kokybės garantiją, kurios konkretus terminas ir kitos sąlygos nurodomos tokių prekių aprašymuose.
4.4. Pardavėjas yra atsakingas vartotojui už bet kokią kokybės reikalavimų neatitiktį prekės pristatymo momentu ir paaiškėjusią ne vėliau kaip per dvejus metus nuo prekės pristatymo.